Повернутися до звичайного режиму

Обов’язки адміністрації (Додаток 2 до Положенння про про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти в КЗ «Шевченківський ліцей»)

Обов’язки учнів (Додаток 3 до Положенння про про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти в КЗ «Шевченківський ліцей»)

Обов’язки педагогічних працівників (Додаток 4 до Положенння про про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти в КЗ «Шевченківський ліцей»)

Обов’язки батьків ( Додаток 5 до Положенння про про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти в КЗ «Шевченківський ліцей»)

Рекомендації педагогічним працівникам щодо забезпечення якості освіти під час дистанційного навчання учнів

  1. Опрацюйте методичні рекомендації МОН щодо використання технологій дистанційного навчання в умовах карантину.
  2. Внесіть зміни до календарно-тематичного планування (визначте теми для самоопрацювання; теми, з яких будуть проведені телевізійні чи онлайн-уроки, консультації, перегляньте обсяг домашніх завдань тощо).
  3. Чітко дотримуйтесь розкладу уроків, уникайте перевантаження учнів.
  4. Дотримуватися санітарних норм щодо організації освітнього процеcу під час карантину (обсягу домашніх завдань, часу безпосередньої роботи учнів за комп’ютером тощо). За можливості зменшить обсяг навчального матеріалу для самостійного опрацювання учнями.
  5. Використовуйте онлайн-консультації на освітніх платформах із поясненням нового матеріалу. Сформуйте електронну базу власних уроків (презентацій) та надайте учням доступ до них.
  6. Спільно з батьками організуйте перегляд дітьми телевізійних уроків та задавайте учням творчі завдання за темами цих уроків.
  7. Надайте учням чіткий алгоритм виконання завдань (тема; що опрацювати; де взяти матеріал для виконання завдання; куди надіслати роботу; кінцевий термін її прийому).
  8. Забезпечте під час та після виконання завдань постійний зворотній зв’язок з учнями. Якщо завдання складне і потребує кількох редагувань зворотній зв’язок має бути швидким (коментарі, чати тощо).
  9. Систематично здійснюйте перевірку знань учнів. Найкраще, якщо оцінювання проводиться в режимі онлайн або на дистанційних платформах де є відповідна функція та інструментарій. Задля дотримання академічної доброчесності здійснюйте оцінювання учнів у онлайн-режимі з часовими обмеженнями, використовуйте творчі завдання.
  10. Не критикуйте отримані роботи учнів. Разом з оцінкою варто надавати дітям свої коментарі (виконано добре, над чим варто попрацювати, що треба зробити для поліпшення результату тощо). Саме у дистанційному навчанні актуалізується формувальне оцінювання, спрямоване на підтримку кожного учня (спільно з’ясуйте зміст зробленого; встановіть зв’язок між тим, що вже відомо, і тим, що знадобиться дітям у майбутньому; порівняйте реальні результати з очікуваними; зробіть спільні висновки, обговоріть питання для обмірковування)
  11. Розробіть індивідуальну освітню траєкторію для тих учнів, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усім класом.
  12. Особливої уваги потребує навчання учнів 11 класів щодо підготовки до ЗНО (індивідуальні консультації, перегляд телевізійних уроків, самостійна підготовка на вебресурсі УЦОЯО, платформі Promethеus тощо).
  13. Розробіть спільно з батьками та учнями правила співпраці під час карантину. Підтримуйте зворотній зв’язок із батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнення їхніх дітей.
  14. Особлива роль класних керівників – налаштування учнів клас на навчання, забезпечення комунікації з батьками та учнями.
  15. Після завершення карантину та повернення учнів до школи слід провести діагностичне оцінювання з метою з’ясування їх готовності до подальшого освітнього процесу. За результатами діагностики слід скоригувати календарно-тематичне планування залежно від потреб учнів.

/Files/images/unnamed.jpg

Рекомендації учням щодо забезпечення якості освіти під час дистанційного навчання

  1. Головне усвідомити, що дистанційне навчання – це сучасно, цікаво та відповідально, адже дає можливість навчитися вчитись самостійно.
  2. Важливо зрозуміти, що:
  • від рівня вашої самоорганізації та самоконтролю найбільше залежатимуть успіхи у засвоєнні навчального матеріалу;
  • дистанційне навчання – це чудова можливість довести оточуючим свою самостійність та значущість;
  • спілкування з однокласниками в онлайн-режимі під час навчання є перевагою, а не порушенням дисципліни;
  • з метою раціонального розподілу часу на навчання та інші види діяльності щоранку плануйте свій денний розклад;
  • чітке дотримання розкладу занять та інструкцій учителя дозволить підвищити ефективність вашого навчання;
  • труднощі в організації дистанційного навчання на початковому етапі – це нормально і саме тому звернення за допомогою до вчителів або батьків пришвидшить вашу адаптацію до такого типу навчання.
  • Пам’ятайте що:
  • завдання оновлюються та мають чіткі часові рамки, тому дотримуйтеся дедлайну щодо їх виконання;
  • тісний онлайн-зв’язок зі своїми вчителями, особливо, якщо виникають труднощі з вивченням матеріалу чи виконанням завдань лише вітається. Зважайте на те, що в учителя теж має бути час на відпочинок;
  • варто самоорганізуватися, адже постійний контроль з боку вчителів чи батьків не забезпечить вам високий рівень знань;
  • ви маєте можливість займатися в зручний для себе час, у зручному місці й темпі; ваша старанність та наполегливість обов’язково буде оцінена.

Відповідальне ставлення до виконання завдань та дотримання принципів академічної доброчесності буде запорукою вашого успішного навчання.

Рекомендації батькам щодо забезпечення якості освіти під час дистанційного навчання

/Files/images/Рекомендації батькам.png

Кiлькiсть переглядiв: 358

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.