№з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап |
1 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники, класоводи, |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | Методична кухня класних керівників | Жовтень | Заступник директора з НВР |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Жовтень | Практичний психолог |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 10 | Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з НВР, практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класоводи |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-10 | Упродовж року | Класні керівники та класоводи |
3 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 9 | Упродовж року | Учитель інформатики |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 7-9 | Січень | Педагог-організатор |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | 1-10 | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-10 | 10-14 грудня | Класні керівники та класоводи, учитель правознавства, |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-10 | 17-21 грудня | Класні керівники та класоводи, учителі-предметники |
Робота з батьками |
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-10 | Упродовж року | Класні керівники та класоводи |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-10 | Упродовж року | Практичний психолог |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень Лютий | Учитель інформатики |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | | Упродовж року | Учитель інформатики |
Коментарi