Учнівське самоврядування
З метою ефективного функціонування учнівського самоврядування в КЗ "Шевченківський ліцей" запроваджено двоступеневу структуру – загально-шкільну і класну, яка має на меті залучення всіх учнів у процес самоуправління. В закладі співпрацює «трикутник»: діти - батьки - вчителі, який дає можливість більш ефективної дієвої організації школярів та сприяє формуванню демократичних традицій між всіма членами шкільного самоврядування.
Найвищим органом самоврядування є шкільна учнівська рада (ШУР). До її складу входять учні 5-11 класів. Поряд з учнівською радою працюють 2 штаби:«ЮІР», «ДЮП». Активізації органів самоврядування в класах сприяє постійна робота, відповідних до ШУР центрів, які очолюють лідери класів.
Шкільна управлінська рада (ШУР)
План проведення засідань
шкільної управлінської ради (ШУРу)
№ | Зміст діяльності | Форма проведення | Дата проведення | Відповідальний |
1. | Визначення структури ради співуправління у новому навчальному році. Розподіл доручень між членами ради. Ознайомлення із планом засідань ради на І семестр. Визначення завдань щодо роботи центрів. | Засідання | вересень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
2 | Роль шкільної управлінської ради у підготовці та проведенні шкільних лінійок. Результативність загальношкільних лінійок. Підсумки проведення дня самоврядування. Ознайомлення із планом роботи на осінніх канікулах. | Практичне заняття звіт | жовтень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
3 | Організація процесу чергування в ліцеї та класах. Робота центру дисципліни та порядку. | Обмін досвідом | листопад | Педагог–організатор, голова ШУРу |
4 | Підсумки роботи учнівського колектив за І семестр (успішність,поведінка участь у виховних заходах) | аналіз | грудень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
5 | Шляхи підвищення активного життя учнівського колективу. | Відверта думка | січень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
6 | Робота центрів ШУРу (організаційний, спортивний). | Звіт | лютий | Педагог–організатор, голова ШУРу |
7 | Співпраця ШУРу з класними колективами та педколективом. | Спільне засідання | березень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
8 | Обговорення пропозицій щодо організації роботи ШУРу у новому навчальному році. | Банк ідей | квітень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
9 | Проведення загальношкільних учнівських зборів. Підсумки роботи за рік. Підсумки конкурсу «Клас року» | Загальношкільні збори | травень | Педагог–організатор, голова ШУРу |
План навчання класних командирів
№ | Зміст діяльності | Дата проведення | Відповідальний |
1 | Оформлення класних куточків. Ознайомлення командирів 1 - 7 класів із програмою та завданнями об’єднання «Країна Калинова» | вересень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
2 | Обговорення пропозицій від учнів 8 - 11 класів щодо організації вечорів та дискотек | жовтень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
3 | Класні активи та їх діяльність. Робота центрів у класних колективах | листопад | Педагог-організатор, голова ШУРу |
4 | Класний колектив. Виконання доручень | грудень | Педагог-організатор, |
5 | Класні збори. Методика проведення. Оформлення протоколів | січень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
6 | Круглий стіл «Обмін досвідом роботи активів класних колективів | лютий | Педагог-організатор, голова ШУРу |
7 | Участь класних колективів у акціях, операція, десантах | березень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
8 | Як цікаво відпочити. Форми проведення дозвілля | квітень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
9 | Підсумки роботи за рік | травень | Педагог-організатор, голова ШУРу |
План роботи загону волонтерів
№ | Зміст діяльності | Дата проведення | Відповідальний |
1. | Операція «Турбота» | Протягом року | Педагог–організатор, голова ШУРу |
2. | Допомога в організації дозвілля молодших школярів | Протягом року | Педагог–організатор, голова ШУРу |
3 | Відвідування та привітання ветеранів, вдів, вчителів-пенсіонерів | Протягом року | Педагог–організатор, голова ШУРу |
4. | Акція «Діти, допоможіть дітям» (відвідування хворих однокласників) | Протягом року | Голова ШУРу |
5. | Допомога слабовстигаючим учням | Протягом року | Голова ШУРу |
6. | Робота по збереженню шкільних меблів | Протягом року | Голова ШУРу |
7. | Робота по збереженню книг та підручників у шкільній бібліотеці | Протягом року | Бібліотекар, голова ШУРу |
8. | Акція « Іграшка для дитячого садка» | Грудень | Педагог – організатор |
9. | Проведення трудових десантів по благоустрою шкільної території, сільського парку | Осінь, весна | Класні керівники 2-11 класів |
10. | Операція « Обеліск» (упорядкування могили воїна–афганця, обеліска) | Протягом року | Класний керівник 5 класу |
11. | Участь у місячнику по благоустрою території | Квітень | ЗВР |
Коментарi