План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування)
в КЗ "Шевченківський ліцей"

№з/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний
Діагностичний етап
1 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Класні керівники, класоводи,
Інформаційно-профілактичні заходи
1 Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківських зборах Батьки здобувачів освіти Вересень Директор
2 Засідання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» Класні керівники Жовтень Заступник директора з НВР
3 Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» Педагогічний колектив Жовтень Соціальний педагог
4 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» 1 – 11 Упродовж року Соціальний педагог
5 Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Квітень Директор
6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогічний колектив Березень Соціальний педагог
7 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню Педагогічний колектив Упродовж року Заступник директора з НВР, соціальний педагог
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1 Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків 1-4 Упродовж року Класоводи
2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 1-11 Упродовж року Класні керівники та класоводи
3 Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 5 – 9 Упродовж року Учитель інформатики
4 Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» 7-9 Січень Педагог-організатор
5 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії 1-11 Упродовж року Класоводи, учителі літератури, історії
6 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» 1-11 10-14 грудня Класні керівники та класоводи, учитель правознавства,
7 Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» 1-11 17-21 грудня Класні керівники та класоводи, учителі-предметники
Робота з батьками
1 Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 1-11 Упродовж року Класні керівники та класоводи
2 Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 1-11 Упродовж року Соціальний педагог
3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» За запитом Січень-лютий Учитель інформатики
4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки Упродовж року Учитель інформатики
Кiлькiсть переглядiв: 653

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.